وام نوسازی تاکسی های فرسوده 50 میلیون تومانی شد

لسان: مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران از افزایش وام نوسازی تاکسی های فرسوده خبر داد.

علیرضا قنادان مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران درباره افزایش نرخ بنزین و تردد بیشتر مسافران با تاکسی های پایتخت همچنین مسافربرهای شخصی اظهارداشت: بخشی از مسافربرهای شخصی در قالب تاکسی های اینترنتی ساماندهی شده اند و در غیر اینصورت از هیچ سهمیه سوخت برخوردار نخواهند بود.

وی بیان داشت: افزایش خودسرانه نرخ کرایه مسافربرهای شخصی نیز سبب شده که شهروندان بیشتر از تاکسی های رسمی و اینترنتی استفاده کنند و این مسأله بسیار حائز اهمیت است و به نفع رانندگان تاکسی محسوب می شود.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان می توانند گزارش تخلفات رانندگان تاکسی را به شماره 1888 اطلاع دهند، گفت: میزان گزارشات طی یک هفته گذشته تا کنون نسبت به مدت مشابه قبل که تغییر قیمت بنزین نداشته ایم بیشتر نشده است و این مسأله نشان می دهد که رانندگان تاکسی قانون مند بوده و نرخ ها را خودسرانه افزایش نداده اند.

قنادان از افزایش وام نوسازی تاکسی ها از 40 میلیون به 50 میلیون خبر داد و گفت: این وام از منابع شهرداری (درآمد حاصل از طرح ترافیک و…) تأمین می شود و با بهره 4 درصد به رانندگان تاکسی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 78 هزار تاکسی در سطح شهر تهران وجود دارد گفت: در حال تهیه طرحی هستیم که رانندگان تاکسی بر اساس پیمایش خودروی خود سهمیه سوخت دریافت کنند که در صورتی که در کارگاه ویژه سوخت که سه معاون وزیر کشور، نفت و صنعت حضور دارند این موضوع بررسی و احتمالاً تصویب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *