نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس:رئیس جمهور بدون سروصدا و با جدیت دنبال رتق وفتق امور است

نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس خاطرنشان کرد؛ دولت سیزدهم دولتی کارامد است. این دولت برخلاف دولت پیر و مسن تدبیر و امید که از اتاق های شیشه ای ، کار و مشکلات مردم را با چشم های برزخی نظاره و گاهآ تصمیمات موثر در کشور را یا فراموش یا اظهار بی اطلاعی می کردند ، است .

اما به لطف الهی و اعتماد مردم دولتی از جنس مردم و خدمتگزارانی صادق و فسادستیز و پاکدست روی کار آمد که الحمدالله از ابتدا با نقش افرینی و با نگاه جهادی و انقلابی با حضور مستمر در استانها بدون حواشی و بی سر وصدا مشغول رتق و فتق امور مردم شدند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت؛ تسریع و آزادسازی کالاهای اساسی از گمرکات و تسریع و واردات و تولید واکسن و واکسیناسیون کردن احاد جامعه با شتاب زیاد ، کاهش شدید قیمت سیمان از جمله اقدامات رییس جمهور و کابینه در مدت کوتاه بوده است. نایب رییس فراکسیوم محرومیت زدایی مجلس یاداورشد؛ این دولت دنبال حل اساسی مشکلات جامعه است و روزنه های امید در دل های مردم‌ طنین انداخته است البته متاسفانه بدخواهان علاوه بر اینکه در بیداری خود را به خواب زده اند مشغول تخریب هستند اما مردم هوشیارند و اقدامات دکتر رئیسی را می بینند. و انشالله تا چند ماه اینده به مرور مشکلات اقتصادی کمتر و رفاه به جامعه بر میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *