مراقب وب‌سایت‌های جعلی با موضوع ثبت‌نام در طرح معیشتی دولت باشید

لسان: معاون اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه برای دریافت بسته حمایتی معیشتی، هیچ نیازی به ثبت‌نام در سایت‌های اینترنتی نیست گفت: شهروندان مراقب وب‌سایت‌های جعلی با موضوع ثبت‌نام در طرح معیشتی دولت باشند.

رامین پاشایی درباره اعطای بسته‌های حمایتی معیشتی گفت: با توجه به تصمیمات متخذه مبنی بر اعطای بسته‌های حمایتی معیشتی از دهک‌های درآمدی پایین جامعه و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا ویروس، نیاز به هیچ گونه ثبت نام در سایت‌های اینترنتی نیست و بسته حمایتی معیشتی دولت به دهک‌های درآمدی خاص پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلاهبرداران با این شیوه به دنبال دریافت شماره کارت بانکی، رمز دوم، تاریخ انقضا و cvv۲ هموطنان هستند، بیان کرد: مجرمان پس از هدایت متقاضیان به درگاه‌های جعلی (فیشینگ)، اطلاعات کارت بانکی آنها را کسب و  در فرصتی مناسب اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب آنان می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا تصریح کرد: نحوه شناسایی و اعطای سایر بسته‌های حمایتی و معیشتی دولت از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس به صورت رسمی از رسانه ملی و خبرگزاری رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

پاشایی از کلیه هم‌وطنان درخواست کرد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز امداد و فوریت‌های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا درمیان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *