در چهارمین نشست گفتمان تحول مطرح شد:قفل عدالت در دولت مردمی شکسته می شود

به گزارش پایگاه خبری لسان به نقل از روزنامه یاران امروز، چهارمین نشست گفتمان تحول و عدالت و معنویت در دولت سیزدهم به میزبانی حوزه علمیه جامعه الزهرا قم و با حضور علما ، فضلا، اساتید بزرگ حوزه، اساتید برجسته دانشگاه و محققین و دلسوزان انقلاب و مردم برگزار گردید.
در این نشست خانم دکتر علم الهدی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص گفتمان عدالت اجتماعی در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد؛ دولت سیزدهم تحول بزرگی را در زمینه عدالت اجتماعی آغاز کرده و مصمم است تا این قفل بی عدالتی در گذشته شکسته شود.
اندیشمند جهان اسلام تصریح کرد؛ خوشبختانه علما و اساتید حوزه و دانشگاه به میدان آمدندتا برای اجرای عدالت راهکار ارائه و به دولت کمک کنند و رییس جمهور هم اعتقاد راسخی به این روند دارند. استاد دانشگاه شهید بهشتی یاداور شد؛ از رسانه های مردمی، انقلابی ، خودجوش و همسو با ملت میخواهم بیشتر این راهکارها و موضوعات مطرح شده را تبیین کنند. تا نتایج درخشان آن را در جامعه ببینیم.
خانم دکتر علم الهدی در مورد جایگاه دختر ایرانی  اضافه کرد؛ دختر ایرانی جایگاه والایی در میان دیگر  کشورها دارد و وظیفه تک تک ما این است که این خصوصیات و ویژگی های دختر ایرانی با نوشتن کتاب، مقاله، کار فرهنگی آن را به رخ دیگر کشورها که از دختر موضوعات دیگر می سازند بکشیم.
وی افزود؛ وظیفه نخبگان فرهنگی ، علمی، حوزی و دانشگاهی  تشکیل کارگروهی برای اجرای این روند است و قطعا دولت هم به این موضوع ورود و کمک خواهد کرد. عضو هیات علمی دانشگاه بیان داشت؛ حوزه های علمیه باید از متن اصیل دین، معنویت را برای جامعه امروز تفسیر کنند. خانم دکتر علم الهدی اظهار کرد؛  رییس جمهور به جد دنبال اجرای عدالت و تحول در تمامی زمینه هاست و انشالله به لطف خداوند و حمایت مردم این قفل در حال شکستن است.
وی در پایان افزود؛ دولت سیزدهم تلاش می کند و معتقد است عدالت باید در زندگی اجتماعی دیده شود.//نسیم اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *