بیش از ۹۰ درصد جرایم ارجاعی به پلیس آگاهی مربوط به سرقت است

لسان: رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: بیش از ۹۰ درصد جرایمی که به پلیس آگاهی ارجاع می شود “سرقت” است که باید اقدامات موثر و کلیدی بر روی آن داشته باشیم تا احساس امنیت نیز در جامعه ارتقاء یابد.

سردار “محسن حسن خانی” در نشست تخصصی معاونان و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سراسر کشور ضمن درود بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای عالی مقام و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اظهار داشت: شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام “حاج قاسم سلیمانی” را تبریک و تسلیت عرض می کنم امیدوارم خداوند همه ما را از پیروان واقعی این شهید و دیگر شهدای عزیزمان قرار دهد و راه و هدف آنها را دنبال کنیم. 

وی با تبریک و تهنیت به مناسبت  ایام الله دهه فجر افزود: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را رهبری کرد و باعث شد امروز ما در نهایت عزت و پایداری باشیم؛ انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگ و شگرفی را برای مردم و اسلام داشته است که استقلال امروز نیز یکی از این دستاوردهاست.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: امروز شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران با قدرت تمام در برابر ابرقدرت ها ایستاده و محور مقاومت را با خود همراه کرده است.

سردار حسن خانی در ادامه این نشست خطاب به روسای ادارات مبارزه با سرقت عنوان کرد: شما بخش عظیمی از امنیت کشور را به عهده دارید که باید نسبت به این وظیفه خطیر به صورت جدی ورود کنید.

وی ادامه داد: ما برای ایجاد امنیت و برقراری آن در جامعه باید بیش از گذشته تلاش کنیم، بخش مهمی از ماموریت های پلیس، آگاهی بخشی است که دقیقا با جان و مال و ناموس مردم سروکار دارد بنابراین باید وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به اهمیت جرم سرقت بر مبنای فرامین و تدابیر ابلاغی از منظر مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: ما در حوزه مبارزه با سرقت کارهای جدی انجام داده ایم که مبنای این کارها اوامر و تاکیدات ولی امر مسلمین است.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی ناجا، ایجاد احساس امنیت برای مردم را در خصوص مبارزه با سرقت بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: تقریبا بیش از 90 درصد جرایمی که به پلیس آگاهی ارجاع می شود؛ “سرقت” است که باید اقدامات موثر و کلیدی بر روی آن داشته باشیم تا احساس امنیت نیز در جامعه ارتقاء یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *