ارائه تسهیلات ویژه به رانندگان اتوبوس و تاکسی

لسان: فراهانی بر ارائه تسهیلات ویژه به رانندگان اتوبوس و تاکسی توسط شهرداری تهران تأکید کرد.

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران نسبت به ارائه تسهیلات رفاهی ویژه به رانندگان اتوبوس و تاکسی به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سازمان نظارت بر تاکسیرانی و شرکت واحد اتوبوسرانی تذکر داد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران ضمن تبریک روز ۲۶ آذر (روز حمل و نقل) گفت: هر چند پیگیری انجام تکالیف دولت در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و پرداخت سهم بلیت اتوبوس و مترو اهمیت دارد، اما این پیگیری نباید ما را از توجه به رفاه و معیشت رانندگان اتوبوس و تاکسی غافل کند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان اتوبوس و تاکسی در خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، گفت: توجه به دغدغه‌های این قشر زحمتکش می‌تواند زمینه‌های ارتقای کیفیت خدمات و رضایت شهروندان را فراهم کند.

فراهانی با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت‌های رفاهی و بهبود وضعیت پایانه‌های درون شهری به عنوان یکی از مطالبات جدی رانندگان باید در کنار تسهیل نوسازی اتوبوس و تاکسی مورد توجه قرار گیرد، گفت: شهرداری زمینه‌های استفاده از زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خود را با تخفیف برای این عزیزان فراهم کند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران اظهار امیدواری کرد که با اقدام به موقع شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به مطالبات رانندگان اتوبوس و تاکسی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *