عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:سجادی جان تازه ای به ورزش خواهد داد

به گزارش پایگاه خبری لسان به نقل از روزنامه سراسری یاران امروز، دکتر شهریار حیدری گفت؛ خوشبختانه اکثریت همکاران بنده زحمات و موفقیت های سجادی گزینه پیشنهادی وزارت ورزش را فراموش نکرده اند.

ایشان چه زمانی که در تیم ملی بودند وچه زمانی که در وزارت و یا مسئولیت های دیگر ، هدفی جز برنامه ریزی و افتخاربرای کشور نداشت. رییس فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد؛ از برنامه های خوب سجادی عدم تبعیض میان ورزشکاران و مربیان زن و مرد است که این بزرگترین حسن ایشان است.
رییس کمیته مرزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد؛ شاخصه دیگر وزیر پیشنهادی وزارت ورزش تخصصی بودن مدرک وی و مرتبط بودن تحصیلات اوست که این امیدواری را به جامعه ورزش و جوانان اورده است.
نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود؛ با مذاکراتی که با وی داشتم المپیک ، توسعه زیر ساخت های ورزشی در شهرستان ها ، بیمه مربیان تحصیلکرده ورزشی و توجه به پیشکسوتان نظرم را جلب کرد.
وی اظهار داشت؛ وقت گذاشتن یک وزیر یا مدیر برای مردم خیلی مهم است سجادی دقیقا از این دسته از مدیران است و این یعنی موفقیت و توسعه ورزش.//نسیم اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *