سی و ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران از 18 تا 24 آبان ماه

  • به گزارش پایگاه خبری لسان، سی و ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان از 18 تا 24 آبان ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.
  • سینما‌تیکت همچنین در راستای تشویق فیلمسازان جوان و حمایت از صنعت سینمای ایران، به بهترین فیلم از نگاه تماشاگران ۳۰ میلیون تومان برای تولید اثر بعدی فیلمساز منتخب اهدا خواهد کرد. همچنین برای تمامی فیلم‌های این دوره از جشنواره، صفحه‌ای در سایت سینماتیکت ایجاد شده است که فیلم‌ها در آن از طریق تیزر، پوستر و اسامی عوامل، معرفی شده و مخاطبان پیش از خرید بلیت می‌توانند از این طریق اطلاعات مربوط به هر فیلم را کسب کنند.
  • این نخستین دوره این جشنواره است که بلیت‌فروشی به صورت آن‌لاین انجام می‌شود تا مخاطبان جشنواره دسترسی آسان‌تری برای انتخاب فیلم و خرید بلیت داشته باشند. بلیت‌فروشی آن‌لاین سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران از 14 آبان ماه برای صاحبان آثار و از 15 آبان ماه برای عموم آغاز می‌شود و در صورتی که در روزهای جشنواره هم‌چنان سالن‌ها ظرفیت داشته باشند، بلیت‌فروشی در گیشه نیز انجام می‌شود.
  • طبق برنامه‌ریزی‌های جشنواره، هر فیلم‌ساز راه یافته به جشنواره می‌تواند با استفاده از کد تخفیف، برای هر سانس یک عدد بلیت رایگان تهیه کند و در زمان نمایش فیلم خود نیز به همراه 5 نفر از عوامل فیلم در سالن حضور یابد. از سوی دیگر هر مخاطب ب خود امکان خرید فقط 2 بلیت را دارد.

https://cinematicket.org/?p=tisff سی و ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *