رضا رویگری در روز تولدش چه آرزویی دارد؟

رضا رویگری، هنرمند پیشکسوت کشورمان که مدت هاست به دلیل بیماری، بیشتر در منزل استراحت می کند و کار نمی کند، در روز تولدش تنها آرزوی سلامتی دارد. او همینطور برای مردم کشورش سلامتی همراه با دلی خوش و وضع اقتصادی خوب را می خواهد.

به بهانه سالروز تولد این هنرمند، در تماسی تلفنی جویای احوالش شد و از او پرسید که در این روز چه آرزویی دارد؟

رویگری پاسخ داد: شکر خدا حالم خوب است. ممنون از اینکه به یادم بودید، تنها آرزویم سلامتی است و اینکه این اواخر عمرم دستم مقابل کسی دراز نشود. همین طور برای مردم کشورم آرزوی سلامتی و خوشی دارم، امیدوارم هیچ وقت درمانده نباشند. من مردم کشورم را خیلی دوست دارم، برایشان آرامش همراه با وضع اقتصادی خوب را آرزو می کنم.
این بازیگر قدیمی سپس در پاسخ به این پرسش که آیا پیامی دارید که به گوش مسئولان برسد؟ گفت: از مسئولان می‌خواهم به هنرمندان بیشتر توجه کنند. بسیاری از هنرمندان مظلوم واقع شده اند. خیلی ها مثل من بیمار شده و در خانه مانده اند و وضع اقتصادی خیلی خوبی هم ندارند. از مسوولان می خواهم هوای هنرمندان را داشته باشند. برای یک هنرمند خرج شده که به اینجا رسیده‌، آنها بی خودی به این نقطه نرسیده‌اند که مردم انقدر دوستشان دارند. نگذارید هنرمندان مظلوم از دست بروند. متاسفانه بسیاری از هنرمندان ما در سکوت می میرند. // اقتصاد جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *