ریاست اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران: دقت در حسن شهرت بانک باید در همه جوانب و بخش های بانک تسری پیدا کند

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی بانک ملی ایران و شرکت های تابعه بانک با حضور سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران و مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه این بانک در ساختمان سردار اسعد بختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری لسان این جلسه به منظور هماهنگی و همفکری بین روابط عمومی شرکت های تابعه بانک و اداره کل روابط عمومی با موضوع اجرای سیاست ها و استراتژی های خبری ، تبلیغاتی و رسانه ای بانک برگزار شد.

در این جلسه قدسی با تاکید بر حفظ و صیانت از جایگاه برندهای معتبر کشور ، بخصوص برند بانک ملی ایران با حدود یک قرن قدمت گفت: دقت در حسن شهرت بانک ملی ایران باید در همه جوانب و بخش های بانک رعایت شود.

رئیس اداره کل روابط عمومی افزود : اطلاع رسانی و شفافیت در ارائه خدمات می تواند در ارتقا برند بانک تاثیر گذار باشد، چرا که مشتریان خرد و کلان از چگونگی خدمات و اطلاع رسانی آن تاثیر می پذیرند و این تجربه خوب مشتری است که آنان را مجددا به بانک و بخش های مختلف سوق می دهد.

قدسی با بیان اینکه روابط عمومی ها محل رجوع مردم و اصحاب رسانه هستند گفت: همه بخش های بانک از جمله بیمارستان و شرکت های تابعه باید تسریع در پاسخگویی و اطلاع رسانی را در سر لوحه کار خود قرار داده و اخبار با ارزش را از طریق رسانه ها به گوش مردم برسانند.

وی با تاکید بر هویت بصری بانک و بخش های زیر مجموعه گفت: بسیاری از خدمات پولی و مالی کشور از طریق بانک ملی ایران انجام می شود و بانک ملی همیشه در ارائه خدمات به مردم پیش قدم بوده است.

وی افزود: باز سازی برند، فرآیندی مستمر بوده و یک برند خوب باید تصویر مطلوبی در ذهن مشریان نمایان سازد.

رئیس اداره کل روابط عمومی ، مسئولیت اجتماعی را یکی موضوعات مهم در سازمان ها اعلام کرد و گفت: مسئولیت اجتماعی بانک بر اساس ساز و کار مصوب شده هیات عامل اجرا می شود و همه بخش ها موظف هستند گزارش مستمر از خدمات ارائه شده در قالب مسئولیت اجتماعی را اعلام کنند تا در ارزیابی عملکرد هر بخش لحاظ شود.

درپایان جلسه مدیران روابط عمومی برخی از شرکت های تابعه از جمله داده ورزی سداد، گروه توسعه ملی، مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، کارگزاری بانک ملی ایران و … به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *