تحقق اشتغال و رضایت مندی در شرکت ” تدارک “

مدیرعامل شرکت ملی خدماتی تدارک از راه اندازی صندوق تأمین آتیه برای نیروهای شرکتی در آینده نزدیک خبر داد. 


حجت الله لطفی در گفت‌وگو با ریال نیوز از راه اندازی صندوق تأمین آتیه شرکت ملی خدماتی تدارک خبر داد و افزود : در حال حاضر مجموع نیروهای شرکت بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ نفر است که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده نزدیک این تعداد به ۹ هزار نفر خواهد رسید. 
وی با بیان این که حدود ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از نیروهای شرکت ملی خدماتی تدارک در بانک ملی ایران فعالیت می کنند اظهار داشت : این شرکت توانسته است با توجه به سابقه ۲۵ ساله خود علاوه بر بانک ملی ایران بخشی از نیروهای انسانی شرکت های بانک توسعه صادرات، موسسه آموزش بانکداری ایران، صرافی بانک ملی ایران، موسسه همیاری کوثر، بیمارستان بانک ملی و شرکت آب و فاضلاب را نیز تأمین ‌کند، از افتخارات شرکت تدارک این است که کمترین تعداد شکایت های شغلی و دعواهای کارگری را دارد که تقریبا نزدیک به صفر است، بنابراین می توان گفت بکارگیری نیروهای این شرکت همراه با رضایتمندی و ارتقاء مهارتهای شغلی همکاران است که جا دارد از مساعدت های بانک ملی ایران و تلاش همکاران خوب شرکت قدردانی و تشکر نمایم.
شرکت ملی خدماتی تدارک از نظر حقوقی یک شرکت خصوصی است که سال ۶۴ توسط بانک ملی تاسیس و سال ۷۵ به وسیله موسسه همیاری کوثر خریداری شده است.
وی فعالیت شرکت را در بخش های تأمین منابع انسانی، امور پول رسانی، ارسال و مراسلات و بازرگانی برشمرد و افزود : بحث آموزش نیروی انسانی برای شرکت اهمیت ویژه‌ای دارد که حتی در شرایط کرونایی با استفاده از فضای مجازی، همچنان آموزش ها برقرار بود و همکاران آموزشهای لازم را فرا می‌گرفتند. 


وی در ادامه با بیان این که سازمان هایی که متعالی هستند قطعا با نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه به این تعالی سازمانی می‌رسند گفت: تمام نیروهای این شرکت آموزش های اولیه بدو خدمت را طی کرده اند و به دنبال آموزش های تکمیلی پرسنل هستیم. به طوری که برای راننده‌ها آموزش های تخصصی رانندگی، فنی و امنیتی هم در نظر گرفته ایم. 
لطفی همچنین خدمات پول رسانی با ۲۵۰ خودرو مجهز به دوربین ، GPS و رصد لحظه ای را از دیگر فعالیت‌های شرکت ملی خدماتی تدارک عنوان کرد و گفت : روزانه ۴۵۰ نیروی حفاظتی اعم از نیروهای انتظامی و شرکت‌های دارای مجوز از نیروی انتظامی، امنیت خودروهای پول رسان را تأمین می کنند و این درحالی است که برای محموله‌های خاص در شهرستان‌ها علاوه بر اکیپ‌های دائم حفاظتی از نیروهای اسکورت نیز در مواقع مورد نیاز استفاده می‌گردد. و ماهانه از خدمات حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار نفر نیروهای حفاظتی استفاده می‌کنیم که این همکاری خوب و صمیمانه جای قدردانی و تشکر دارد.
لطفی از ورود شرکت تدارک به حمل محموله‌های طلا و ارز خبر داد و ضمن موفقیت آمیز خواندن این اقدام، برای همکاری با صرافی‌ها برای انتقال ارز بانک‌ها، صرافی ها و موسسات بانکی و اعتباری اعلام آمادگی کرد. 
لطفی با بیان این که شرکت تدارک در زمینه ترخیص کالا صاحب برند است سوابقی از کارنامه کاری این شرکت در این زمینه را ارائه کرده و افزود : این شرکت برای انجام امور واردات و صادرات و ارسال مراسلات سایر بانک ها و شر کت ها در سراسر کشور آمادگی کامل دارد .در همین راستا علاوه بر کارت بازرگانی، موفق به کسب چندین گواهی ISO از مبادی نظارتی شده‌ایم که نشانگر توانمندی و حرکت موفق شرکت در چهارچوب قوانین می باشد.
وی از تدوین برنامه های بلند مدت برای پوشش ریسک های مرتبط به کسب و کارهای شرکت در آینده خبر داد و تصریح کرد : ریسک بازار، ریسک عملیات ، رضایتمندی ذینفع های شرکت و تنوع پورتفوهای درآمدی برای تداوم فعالیتهای شرکت از جمله موضوعات برنامه‌ها می باشد. 
لطفی همچنین به روز رسانی طبقه بندی مشاغل را از دیگر اقدامات شرکت عنوان کرد و افزود : قراردادهای ما تابع قوانین مربوطه از جمله قانون وزارت کار است در این راستا با همکاری شرکت های طرف قرارداد توانستیم طبقه بندی مشاغل را با موفقیت اجرا کنیم که در اثر آن نیروهای خدماتی از گروه یک به گروه ۴ ارتقا پیدا کردند. 
مدیرعامل شرکت ملی خدماتی تدارک در ادامه به افزایش قرادادهای تامین نیروی انسانی با شرکت های مختلف اشاره کرده و گفت : ما به دنبال کسب درآمد از بخش نیروی انسانی نیستیم و هر پولی که از کارفرما دریافت می کنیم را برای نیروی انسانی شاغل هزینه می کنیم و درآمد شرکت از محل فعالیت‌های دیگر شرکت در چهارچوب اساسنامه  تأمین می شود. 


شایان ذکر است، این شرکت فاقد مطالبات معوق بوده و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، دارایی‌های شرکت از رقم 2042 میلیارد ریال در پایان سال 99 به رقم 3175 میلیارد ریال در پایان سال مالی 1400 افزایش پیدا کرده است. همچنین نسبت جاری شرکت 141 درصد و نسبت سریع در پایان سال 1400 معادل 102 درصد بوده است که بر بالا بودن توان شرکت در ایفای تعهدات و کسب موفقیت این شرکت، دلالت دارد.//ریال نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *