چینش وزرا در کابینه سیزدهم به مقصد نزدیک شد

شنیده ها حاکی از آن است که با نزدیک شدن به زمان تحویل دولت دوازدهم به رییس جمهور منتخب مردم، سه کمیته اصلی با هماهنگی دکتر نیکزاد تشکیل شد تا چینش وزرا و مسئولین ارشد کابینه دکتر رییسی را پس از نظر کارشناسان، رسانه ها و صاحب نظران مشخص و به رییس جمهور سیزدهم تحویل دهند تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

به گزارش پایگاه خبری لسان: تیم اقتصادی را اقای رهبر پیشنهاد وارائه می دهد و تیم سیاسی را باقری کنی و تیم فرهنگی ، اجتماعی را حسینی ارزیابی و انتخاب می کنند و در نهایت به آیت الله رییسی برای تصمیم گیری تحویل می دهند. در این میان از مجلس سه نماینده بیشتر به کابینه راه پیدا نمی کنند. احمد امیرابادی، رضا تقی پور و زاکانی جزو کابینه سیزدهم خواهند بود. طبق امار موثق معاون اولی به مخبر می رسد. رضا تقی پور به وزارت ارتباطات می رود و شیرمردی گزینه ریاست بنیاد شهید نام برده می شود.
در میان معاونان از سعید جلیلی به عنوان معاون سیاسی و شهاب نادری معاون رییس جمهور در مذاهب ، اقوام و قومیت ها و یا وزارت گردشگری یاد می شود. مهرداد بذرباش گزینه نهایی وزارت ورزش و جوانان و فاطمی امین وزیر صنعت و معدن نام می برند. وزارت اقتصاد یا وزارت کار وتعاون به  حجت عبدالملکی می رسد. سیاوش الفتی فعال رسانه ای و مسئول کمیته رسانه های ایت الله رییسی به عنوان قائم مقام معاونت ارتباطات و روابط عمومی رییس جمهور و گزینه مدیر روابط عمومی یکی از معاونت های بانوان رییس جمهور نام برده می شود. الفتی سابقه رسانه ای در دفتر مشورتی دبیرخانه مجمع تشخیص و چند سالی است به عنوان خبرنگار پارلمانی مجلس شورای اسلامی  فعالیت دارد. وزارت علوم به طهرانچی رییس فعلی دانشگاه ازاد می رسد. در این میان حداقل 10 تن از وزرا و معاونین از مدیران جوان و پرتلاش خواهند بود. وزارت نفت به مهدی دوستی سخنگوی ستاد آیت الله رییسی سپرده می شود. بختیاری رییس کمیته امداد و اسماعیلی به نهاد ریاست جمهوری می روند. صهولت مرتضوی هم گزینه قطعی وزارت کشور است.//شمانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *